عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
بازدید : 185
نویسنده : امیر امرائي

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، یک هکر 20 ساله آمریکایی بیان کرده است که شماره سریال ضمانت نامه ها هک کردن کامپیوتر ها را آسان می کند.
 
وي تصريح كرد: زمانی که مصرف کننده یک شماره سریال از یک محصول دارد صرفاً این شماره سریال برای تامین خدمات سیستم هایشان است که هکرها می توانند به راحتی از آن سوء استفاده کنند.
 
وی بیان کرد: شماره سریال های موجود در پشت محصولات از یکسری الگوریتم مشخص پیروی می کند به عنوان مثال  شرکت اپل برای ایجاد شماره سریال این گونه عمل می کند که چهار رقم اول بیانگر تسهیلات ساخت است و چهار رقم دوم اطلاعات فردی و چهار رقم آخر نشانگر مدل و رنگ دستگاه است که شرکت های دیگر نیز از همین گونه پیروی می کنند که دستیابی به این سریال ها بسیار راحت است.
 
البته بعضی از شرکت ها نیز هستند که شماره سریال های منحصر به فردی را تولید می کنند که دستیابی به شمار سریال ها توسط هکر ها را تا حدودی پایین می آورد.
وی به شرکت های سازنده دستگاه های رایانه ای پیشنهاد داد که برای ساخت سریال باید محتاط تر عمل کنند که دستیابی اطلاعات این سریال ها را غیرممکن کند./عط



:: موضوعات مرتبط: خبرهای فناوری و ارتباطات , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
بازدید : 191
نویسنده : امیر امرائي

اگر سیستم شما دارای اطلاعات مهمی می باشد که از دست دادن انها برای شما گران تمام خواهد شد حتما در کنار انتی ویروس معمولی خود یک برنامه امنیتی ثانویه نیز نصب نماید تا ضریب امنیت سیستم خود را بالا ببرید

GridinSoft Trojan Killer نام برنامه ای قدرتمندی است که برای غیرفعال / حذف تروجان های سیستم بدون نیاز به داشتن کاربر به صورت خودکار و همچنین ویرایش فایل های سیستم و یا رجیستری طراحی شده است.این برنامه قابلیت شناسایی و حذف بدافزارهای ضد جاسوسی که حتی توسط انتی ویروس های معمولی قابل شناسایی نیست را دارد.

ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، جاسوس افزارها، تروجان ها، ریموت ها و کرم های اینترنتی تنها بخشی از بد افزاهای پشتیبانی شده توسط این برنامه می باشند.

 

ویژگی های کاربردی نرم افزار GridinSoft Trojan Killer :
محافظت از پسورد های اینترنتی سیستم
رابط کاربری بسیار زیبا و دلنشین
انجام عملیات بصورت خودکار و بدون نیاز به کاربر
بالا بردن ضریب امنیت سیستم و کاهش حفره های امنیتی

برای دانلود نرم افزار کلیک کنید

:: موضوعات مرتبط: خبرهای فناوری و ارتباطات , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

مطالب مرتبط به مهندسی عمران و محیط زیست

به نظر شما مطالب وب سایت بیشتر به کدام بخش اختصاص داده شود ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علم و زندگی و آدرس engineer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 217
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 217
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 83424
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس


استخاره آنلاین با قرآن کریم



RSS

Powered By
loxblog.Com